Biricitle Mutlu yıllar blogger etkinliği sponsorları

Geçtiğimiz hafta katıldığım 2016 nın son blogger etkinliğ olan Biricitle Mutlu yıllar etkinliği idi.
Etkinlikle ilgili ilk yazımı bir önceki postumda okuyabilirsiniz.
Bir çok firmanın da sponsor olduğu hediyelerden bugün sizlere bahsetmek istiyorum.
Tüm firmalara tek tek teşekkür ederim.Ürünleri kullandıkça sosyal medya haplarımdan vede blogumdan paylaşıyor olacağım.
Etkinliğin mekan sponsoru Maslak Uniq İstanbul içinde bulunan Da Vinci Learning  di.Finans bank ın çocuklara özel eğlence ve kültür merkezi içersinde gerçekleşen etkinliğimizde ikramlarıyla birlikte bizlere keyifli anlar yaşattılar.Çok teşekkür ederiz.
The Zone Finansbank eğlence ve eğitim merkezindeki eğitim bölümlerinin bir kısmını , yayınlamış olduğum youtube kanalımdaki  etkinlik videomdan izleyebilirsiniz.


Essence

Essence bir paket içersinde bu güzel ürünlerinde göndermişler.Uygun fiyatlı ürünlerini çok severek kullanan biri olarak çok mutlu oldum.İlk hemen ojesini deneyip instagram profilimde de paylaşım.
Essence ürünlerine  Rossmann ,Eve mağazalarında ve ayrıca www.renklidukkan.com adresinde bulunmaktadır.

Hc Hair


Hc Hair ürünlerinde saç bakımımda uzun zamandır çok severek kullandığım bir marka.Özelikle bakım yağını bittikçe yenilediğim demir baş ürünlerimdendir.Bu saç maskesini ilk kez kulanacağım
Ürün deneyi yorumlarım kullandıktan sonra blogumda yer alacak..Güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim.

Lila Kozmetik

Lila Kozmetik  iki renk saç boyası hediye olarak etkinliğimizde yer almıştı.Saçlarım omre olduğu için boyaları ben kendim kullanamıyacağım.Kayın validem saçlarını kendi boyadığı için ona hediye edip onun kullanım yorumlarımı paylaşıyor olacağım.

Lr Health & Beauty

Lr Health & Beauty ürünlerini çok sevdiğimi blogumu takip eden okuyucularım çok iyi bilirler.
Etkinliğimizde hem davetli blogger olarak hemde sponsor olarak katılan değerli arkadaşım Sosyalannem Fatma cığım sürekli kullandığım iki ürün olan Aleo vera Emergency Sprey ve Aloe Vera Deo Roll-on hediyesiydi.
Ürün siparişleri ve avantajlı Lr üyelik için kendisinin instagram ve facebook hesabından ulaşabilir bilgi alabilirsiniz.Güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim.

İxora daha önce bir iki parfümünü  severek kullandığım marka.Etkinlik de Tüm vücut için kullanılabilen kahve içerikli scrup hediyeleriydi.Ellerimde ilk deneyimimi bugün yaptım.Tüm vücudum içinde kullandıktan sonra detaylı ürün yorumumu blogumda paylaşıyor olacağım.


Ahava


Ahava  markası tester ürünlerini etkinliğe hediye olarak göndermişler.

Balparmak

Lezzetiyle ev halkını sevindirecek Ballı mix Balparmak dan.
Koruyucu madde,trans yağ yapay orama ve renklendirici içermeyen Ballı Mix içersinde şeker yok bal var.

By Trileçe

Etkinliğe en tatlı dokunuş By Trileçe den gelmişti.Bir birinden leziz iki çeşit trileçe göndermişlerdi.Benim favorim olan kramelli trileçe tercihim oldu.Nesif bir tat hepimiz afiyetle yedik.Teşekkürler By Trileçe

Dr Oetker

Dr Oetker in okadar çok çeşiti varki.Zaman zaman çok pratik karışımlarını evde hazırlıyorum.Ekmek karışımlarını çok merak ediyordum.Bu etkinlikte hediye olarak gelince çok mutlu oldum.Hemen Osmanlı ekmek karışımını denedim vede nefis oldu. Yapım videosunuda instagram hesabımdan paylaştığım ekmeği izleyebilirsiniz.

Vissmate

Çamaşır sularını severek kullandığım marka olan Vissmate farklı bir çok ürünlerini etkinliğimize hediye olarak göndermişler.Özellikle A-Ferin ve Arap Sabunu ürünlerini çok merak ediyordum.
Çok teşekkür ederim.

Yöresel Bunlar
Yöresel Bunlar markasının evde yapılabilen çiğ köfte karışımını yılbaşı akşamı sofram için deneyeceğim bir ürün.Tarhana cips eve gelir gelmez ilk denediğim lezzet oldu.Tarhana yı çorba olarak çok sık tüketen biri olarak cipsinide çok beğendim.Teşekkür ederim.


Kutu Kutu Moda bir kutu dolusu süpriz bu güzel ürünleriyle etkinliğe katılan firmalardandı.
İçeriği ve firma hakkında detaylı bir yazıya daha sonra blogumda yer vereceğim.Teşekkür ederiz.


Sır Temizlik



Temizlik ürünlerinde diğer bir markada Seba Kimya Sır Temizlik ürünleriydi.
Daha öncede bir çok ürününü evde ve ofisimizde severek kullandık.Hediyeleri için teşekkür ederiz.







Yorumlar

  1. hepsi çolk güzel güzelgünlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullanın :) Sır markası evlerimizin demirbaşı haline geldi artık performansı ile..

    YanıtlaSil
  3. Cok guzeller. Bir suru sey hepsini guzel.gunlerde kullanman duasi ile 😊

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten güzel ürünler iyi günlerde kullan inşallah

    YanıtlaSil
  5. mutlu günlerde kullan canım:) öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir etkinlik olmuş.Ürünleri mutlu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥