Ladies Güzellik Merkezinde Jet Peel Oksijen Bakımı Uygulaması

Ladies Güzellik

Günümüzde sadece estetik açıdan değil cilt sağlığımız açısındanda profesyonel cilt bakımının öneminin artık hepimiz biliyoruz.
Yaşımız ilerledikçe beden yaşlanmasının yanı sıra , çevresel faktörlerin olumsuz etkilerine karşı önlem almakda zorunda kalıyoruz.
 UV ışınları, makyaj, sigara, stres, hava değişimleri ve yanlış beslenme cildimizi olumsuz yönde etkiler ve genç yaşta olmamıza rağmen yorgun ve solgun görünmemize neden olur.
Cildin canlılığını,sağlığını koruyabilmek için temizlik bakım çok önemli iki nokta.
Evde yaptığımız günlük bakımların yanı sıra,bire bir çözümünü kendi imkanlarımızla çözüme ulaştıramıyacağımız noktalarda yardım aldığımız işinde uzman deneyimli güzellik bakım merkezleri en büyük kurtarıcımız.
Ben sık sık belirli süreçlerde cildim deki bazı sorunlara karşı güzellik merkezlerinde uygulamalar yaptırıyor ,cildim de olumlu etkilerinide alıyorum.
Bu gün sizlere Başakşehir de bulunan Ladies Güzellik merkezinde cildim için yaptırdığım Jet Peel oksijen bakımından bahsetmek istiyorum.

Jet Peel Oksijen Bakımı nedir?

Yüksek teknolojiye sahip Jetpeel sistemi; temelde doğal gazlar (hava, O2, vb ) ve serum fizyolojik kullanılarak süpersonik jet akımlarla uygulanan ağrısız bir bakım yöntemi.
Jetpeel, derin temizlik, nemlendirme, oksijenizasyon aşamalarıyla  etkili bir cilt bakımı.
Cildi canlandırmanın yanı sıra ,cilt yüzeyindeki lekeler kırışıklıklar üzerindeki olumlu etkilerinden dolayı tercih edilen bu bakımla tek seansda bile gözle görülür çok belirgin etkilerini hissediyorsunuz.

Ladies Güzellik Merkezinde Jet Peel Oksijen Bakımı Uygulaması Nasıl Yapılır?

Aşağıda izleyeceğiniz video dada aşama aşama görebileceğiniz yöntem,özel tasarlanmış handpiece’i sayesinde basınçlı hava ve serum fizyolojiği birleştirip, cilt yüzeyinde supersonik jet akımlarla mekanik peeling yaparak, cildin bakımını ve yenilenmesini sağlayarak,vitamin ve destekleyici maddelerin cilt yüzeyine ve alt katmanlarına geçişini hızlandırıyor. Bu akımlar ürünlerin cildin derinlerine kadar yedirilmesini sağlarken, aynı anda cilde mikro masaj yapıyor. Ayrıca gözenekleri açarak, yıllar boyunca doğal olarak orada birikmiş parçaların ve ölü derinin nazikçe uzaklaştırılabilmesine imkan veren en etkili cihaz.İşlem sonrasında cildinizdeki etkilerini sizde rahatlıkla hissedeceksiniz.
Başakşehir Ladies Güzellik Merkezin de Burcu hanım tarafından bizzat bana yapılan bu uygulamadan çok memnun kaldım.Jet Peel Oksijen bakımını merakedenlere  umarım açıklayıcı bir yazı  ve video olmuştur.
Uygulamayı yaptırdığım merkezin bilgileri aşağıda yer almaktadır.
Ladies Güzellik merkezi kurucusu Burcu Güleryüz hanım ve değerli personeline çok teşekkür ederim.

Ladies Güzellik
Başak mh. Yeşilvadi cd. Terasium Avm. -2. Kat
Başakşehir / İstanbul
Telefon:0(212) 488 48 44
Fax:0(212) 488 48 44
İnstagram: @ladiesguzellik



Yorumlar

  1. GÜZELLİĞİNE GÜZELLİK KATTIN YANİ TATLIM :)

    YanıtlaSil
  2. bende mevcut güneş lekeleri var bir krem var Achromin onunla epey açtım ama bu yöntemle belki tamamen geçebilirler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir uygulamaymis.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥