Bioderma Atoderm serisinden onarıcı el kremi yorumum

Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi



Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi
Bedenimizin aynası diye nitelendirebileceğimiz ellerimizin bakımının sürekliliği vücudumuzdan daha zordur.
Dış etkenlere sürekli maruz kalan eller,yaşla birlikte üst derisi de incelir.Sıcak soğuk hava,sürekli suyla temas etmesi çok çabuk kuruyup yıpranmasına neden oluyor.Özelliklede bana göre kış aylarında nemlendirme bakımı konusunda dahada dikkat gerektiriyor.
El kremi kullanımı konusunda doyumsuz olabildiğimi söyleyebilirim.Evimin hemen her odasında mutfakta dahi bir krem bulundurmam,dışarı çıkarken asla çantamdan eksik etmediğim ürünlerden biridir.
Ellerin bakımlı görünmesinin yanı sıra cilt bakımı içinde iyi bir krem kullanmak şart.
Her ne kadar kuru bir cilde sahip olsam da ,yüksek nemlendirme adına bol yağlı ürünler kullanamıyorum.Çok yağlı içerik de cilt tarafından emilmeyen kremler ,ellerimdeki vıcık vıcık yağ hissi beni çok rahatsız eder.O yüzden de hem nemlendirirken çok çabuk emilebilen,yumuşatan ve asla ellerimin üzerinde yapış yapış olmayan ürünler tercihimdir.

Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi

Bu gün bahsedeceğim Bioderma Atoderm serisinden onarıcı el kremi de tamda ihtiyacımı karşılayan ürünlerden biri.
Bioderma nın bir çok ürününü çok severek kullandım kullanıyorum da .Cildime göre doğru seçimler yaptığım ürünler olduğu içinde etkileri hep beni memnun etti.
Daha önceki yazılarımda kullanmış olduğum ürünler olan  Bioderma Hydrabio Gel Cream ve Bioderma Hydrabio Tonique detaylı bahsetmiştim.Aslında halen severek kullandığım ama henüz ürün inceleme hakkında yazısını paylaşmadığım 2 ürün daha mevcut.Onları da en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.

Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi


Bioderma Atoderm serisinden onarıcı el kremi ,yapışkan olmayan bir formüle sahip.Parapen içermeyen ürün hipoalerjik olup,kurumuş yıpranmış ellerde nemlendirme bakım görevini bana göre çok başarılı bir şekilde yerine getiriyor.Hafif kokusu kısa süre sonra kaybolsada nem etkisi bana göre ellerinizi suyla temas ettirmediğiniz süre devam ettiriyor. 
Bioderma Atoderm El kremini masaj yaparak ihtiyaç duyuldukça ellerinize uygulanabilirsiniz..
Hemen hemen bir çok eczanede bulabilirsiniz.
Sizler Bioderma nın bu ürününü kullandınız mı?
Düşünceleriniz neler öğrenmek isterim.




Yorumlar

  1. Bioderma el kremini daha önce hiç kullanmadım ama marka harika olduğundan deneyebilirim parabensiz ve hafif kokulu olması da süpermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi markanın bir çok ürünü benim cildim dede çok güzel sonuçlar verdi.Yazın kızartma yağının sıçramasıyla yuzumde epey büyük yanık olmuştu.Eşim hemen eczaneye koştu.Geldiğinde elinde yine biodermanın bir ürününü görünce şaşırdım gerçekten.Şimdi yüzümde o yanıkdan iz dahi kalmadı çok şükür.

      Sil
  2. Kış stoğum oldukça sağlam benim,elimdekiler de ihtiyacımı karşılamaya yetiyor.Ama bu bilgi dursun aklımın bir yerinde :)

    YanıtlaSil
  3. bioderma is a famous brand;) it fits me very good:) follow;) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  4. Öyle güzel anlatmışsınız ki en kıza zamanda deneyeceğim inşallah çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥