Hintli kızlar blogger etkinliği



Geçtiğimiz cumartesi günü sevgili Esra'cığım Hint Kızları konseptiyle güzel bir blogger etkinliği gerçekleştirdi.Konsepti ilk öğrendiğimde hem biraz panikledim hemde farklı bulduğum için çok sevindim.Hintli bayanların o rengarenk kıyafetleri egzotik takıları ben buradayım dedirten makyajlarıyla endamı her zaman çok hoşuma gitmiştir.Farklı bir kültürün etnik özelliklerini bu etkinlikte ne kadar yansıtabiliriz endişesi biraz beni düşündürtmüştü açıkçası.Yapım gereği bu tarz etkinliklerde belirlenen konsepte elimden geldiğince uymayı özen göstermeyi seviyorum.Heyecanımda o yüzden günler öncesinden başladı.Yıllar öncesinden kalan abiye bir kıyafetim,tamamlayıcı aksesuar ve şal satın alarak kendimce hintli bayan görünümüne bürünmeye çalıştım.Birazcık da olsa sanırım bunu başardım:) Günün heyecan ve akışından tek kostümümle fotoğraf çekinmeyi unutsam da sevgili Leyla cımla beraber yer aldığımız bu kare sanırım kostümüm hakkında sizlere bir görsel oluşturur.



Etkinlik sahibesi Esra cım tabiki konsepde en uygun hazırlanan kişiydi.Etnik desenlerdeki kıyafeti makyajı aksesuarlarıyla öyle güzeldi ki, tüm gün içimden maşallah diyerek gözlerimi alamadığımı itiraf etmeliyim.
Yeniköy Secret Garden İstanbul da gerçekleşen etkinliğimiz brunch olarak belirlenmişti.İlkkez gittiğim mekan ,doğayla iç içe boğaz manzarasıyla seyrine doyulmayacak bir konumdaydı.Secret Garden İstanbul la ilgili detaylı yazımı buradaki  blog yazımda okuyabilirsiniz.

Secret Garden İstanbul
Ahşap dekoruyla şömine başı muhabbetlerin keyife dönüşeceği bölüm de gerçekleşen etkinliğimizde, bir birinden lezzetli organik serpme kahvaltıyla başladı.Kusursuz servisi ve son derece ilgili personeline buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.
İstanbul,Ankara,Eskişehir ve Kayseri den oluşan davetli blogger etkinliğimiz sayesinde uzun süredir bloglarımızdan bir birimizi tanıdığımız ama ilk kez bir araya geldiğimiz arkadaşlarımla tanışmak benim için büyük bir mutluluk oldu.
Bir çok sponsor firmanın katılımıyla gerçekleşen etkinde,ilk kez ürünleriyle tanıştığım markalarında olması heyecan vericiydi.Sponsor firmalar ve ürünlerinden bir sonraki yazımda tek tek bahsedeceğim sizlere.
Şimdi etkinliğin güzel ambiansını sizlere yaşatacak bol fotoğraflarla sizleri baş başa bırakıyorum.
Bu güzel etkinlikte bizleri bir araya getiren sevgili Esra cıma ,verdiği emeklerden ve güzel davetinden dolayı tekrar çok teşekkür ederim.Kilometrelerce yol gelip etkinliğe iştirak eden değerli blogger arkadaşlarıma da çok teşekkür ederim.Güzel keyifli bir günü sizlerle paylaşmış olmak çok güzeldi.









Yorumlar

  1. Etkinlik cok guzel olmus. 👍 kostumler harika😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok keyifli bir etkinlikti.Konsepte uygun hazırlanma sürecimizde hem heyecanlı hemde güzeldi.

      Sil
  2. Bayılıyorum hint konseptine <3

    YanıtlaSil
  3. seninle yüz yüze de tanışmış olmaktan dolayı çok mutluyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle Lerzan cım,sonunda Esra cımın etkinliği sayesinde bir araya gelebildik:)

      Sil
  4. Çok güzel bir etkinlik olmus. Ben de kiyafet ve takilarini çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten farklı konseptiyle çok keyifli bir etkinlikti canım.

      Sil
  5. Ama kıyafetlere bayıldım ben:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥