Bargello Melange Parfüm Yorumum

Bargello  Melange Parfüm


Güçlendirilmiş , kuvvetlendirilmiş kale manasına gelen Bargello ;
C Kozmetik Kimya, genel merkezi Bursa’da bulunan, Bargello Perfume markası altında faaliyet gösteren bir firma, ilk olarak 1950 yılında Gonca Kolonyaları markası ile kurulmuş , geleneksel Türk kolonyası üretim ve satışı ile sektörde köklü bir yer edinmiş.2008 yılı itibari ile Bursa’da faaliyet gösteren firma, 64 yıllık bilgi ve tecrübesi ile Gonca Kolonyaları, Bargello, Raphella markalarındaki geniş ürün yelpazesi ile hizmet vermekte.
Parfüm sektörü yenilik demektir ve bu yenilikçi anlayışla aylık düzenli olarak ürün çeşitliliğini güncellemekte olan firmanın, şuan 400  ün üzerinde parfüm çeşidi bulunmakta.
İlaveten farklı koku ve ambalaj seçenekleri ile kolonya, EDP, deodorant , antiperspirant deodorant, farklı koku ve tasarım seçenekleriyle Reed Diffuser(ortam kokuları), araç kokuları, Body splash, Scent Marketing gibi ürün çeşitleride mevcut.
Kalite sertifikaları, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi,ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi,OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı Ve Güvenliği, ISO 22716:2007 GMP (İyi Üretim Uygulamaları), Helal Sertifikasıdır. 

Bargello


Tepe Natilus Avm ye gittiğimde oradaki satış şubelerini ziyaret etme fırsatı buldum.Farklı marka parfüm çeşitlerini deneme şansı bulduğumuz bu ziyaretimizde eşim kokularını çok beğenerek kendisine bir kaç çeşit parfüm satın aldı.

Ben son haftalarda ürün yorumu yapabilmek için Bargello nun Melange kokusunu kullanıyorum.Genelde parfüm tercihlerimde hafif çiçek kokularını tercih eden biri olarak Melange nin kokusu tenimle bütünleşti diyebilirim.Çok sık parfüm değiştiren biri olmadığım için ilk günler kokuyu kullandıktan sonra sürekli kendim kokuyu hissettim.Bu yeni bir kokuya bedenimin vede koku alma duyularımın alışma sürecindendi sanırım.Normalde sürekli kullandığım parfümün kokusunu kendim gün boyu hissetmem.Tenle parfümün birleşmesinden sonra koku farklılık gösterir.Ben kokuyu tenimle uyumunu beğendim.Melange çiçeksi notaların yoğun olduğu bir parfüm.
Gün içersinde eğer kokunuzu bastıracak farklı kokulu ortamlar yada sigaralı ortama girmiyorsanız  kalıcılık süresi gayet iyi.
Perakende Satış Fiyatı: 30 TL
 Bir çok marka parfümün muadili kokuları bulabileceğiniz markanın ,
 İstanbul da bir çok bölgede satış şubeleri mevcut. Bargello parfümleriniden aranızda kullanan varmı.
Düşünce vede yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.

Yorumlar

  1. Fiyat olarak gayet iyiymiş kalıcılığının yüksek olması da avantaj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı gerçekten uygun evet,ilkkez kullanmaya başladım parfümlerini,farklı kokularıda zaman içersinde deneyecegim :)

      Sil
  2. yaşadığım şehirde yok maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimlediğin bir koku olsaydı ,tercihine göre hediye gönderirdim canım.

      Sil
  3. Fiyati çok uygunmus 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten bende şaşırdım fiyat durumuna:)

      Sil
  4. kokusu gerçekten çok hoş ve kalıcı

    YanıtlaSil
  5. merhaba
    toptan ve perakende satışımız vardır.Bilgi için arayınız 0 533 455 05 93

    YanıtlaSil
  6. Kokuları çok güzelllll be ilgileri süper 1 yıldır bargellodan alıyorum imza kokum olmadığı için sıkıldıkça değiştiriyorum en son aldığım melange süper kokuyo denemenizi tavsiye ederim 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥