Kahve Bahane Blogger Buluşması 4



Merhabalar;
Bu pazar benim 3. süne katıldığım ama aslında 4. sü düzenlenen ve artık gelenekselleşen Kahve Bahane  Blogger buluşmalarımızdan biri daha  Kadıköy de gerçekleşti.
2. ve 3 buluşmalarımızla ilgili önceki yazılarımı bloggumdan okuyabilirsiniz.
Tamamen gönüllü katılımla, amacının diğer blog yazarlarıyla tanışıp kaynaşmak olduğu ve senede 1 defa düzenli olarak gerçekleştirmeye çalıştığımız bu keyifli buluşmalar, her sene yeni yeni blog yazarlarıyla tanışma ve bir araya gelme adına harika bir vesile oluyor.
Bu organizasyonların baş mimarı canım kardeğim meleğim My Real blogunun sahibi Aslı cım,her sene bizleri organize ederek bir araya getiren oldu.Bu seneki buluşmada onunda hayatıyla ilgili önemli bir dönüm noktası için adım attığı döneme denk gelince,hem onun adına sevinerek ama birazda kendisinden uzak kalacağımız duygusunun yoğunluğuyla geçti.
Onada belirttiğim gibi, bu adım gönlünün güzelliğinden geçen tüm hayallerinin bir başlangıcı olsun inşallah.
Kahve bahane ya ,güzellikleri yaşamak için bahanelere gerek bile yok aslında.Ufacık bir tetikleyici bir sesleniş,yürekten bir bakış çoğalarak artarak büyüyerek bir sevgi yumağına dönüşüveriyor işte.
Böylesi güzel dostluklara arkadaşlıklara kapınızı açıveriyorsunuz.Her yıl bir araya gelince sanki daha bir kaç hafta önce bir aradaymışız hissi sıcaklığı tebessümü ve içtenliğiyle mutlu oluyorsunuz. 
Böylesi güzel anlara ortak olan tüm arkadaşlarıma dostlarıma, yürekten teşekkür ediyorum.
Bizlerle olan blogger arkadaşlarımızın bloglarını aşağıda listeledim.
Öyle güzel paylaşımları varki mutlaka ziyaret edin isterim.


Buluşmamızı an be an ölümsüzleştiren sevgi arkadaşlarım Sercan ve Ali'ye ayrıca yürekten teşekkürler.












Yorumlar

  1. Bu çok güzel bir etkinlik :) Sanırım özendim size. Fotoğraflardan da eğlenceli geçtiği belli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende çok keyifliydi.İstanbul daysanız 5. etkinliğe bekleriz sizide:)

      Sil
  2. Katılan, katkıda bulunan herkese teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizede efendim sizede,katılımınız için teşekkürler:)

      Sil
  3. Kesinlikle çok güzel, çok keyifli bir etkinlikti :) İnşallah 5.sinde görüşebilmek dileğiyle, sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel buluşma sayesinde tanıştığımıza çok memnun oldum canım,5. sinde tekrar görüşebilmek dileğimle bendende sevgiler:))

      Sil
  4. Benim için bir ilkti.Blog yazmaya başladığım 2 senenin sonunda ilk kez bu buluşmada aktifleştim.Devam eden senelerde yine yeniden görüşmek ümidiyle...Bu arada nazik hediyen için bir kez daha teşekkür ederim.(Tabi bu hediye Sosyal Annem'in kısmetiydi) Benim de çarşamba günü olacak paylaşımım,ancak sıra geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nede güzel oldu,buluşmalar böylelikle amacınada ulaşıyor.Yeni yazar arkadaşlar tanımak kaynaşmak birlikte zaman geçirmek çok keyifli..İyiki geldin canım..Tekrarında nasipse yine bir araya gelebilmek dileğimle.

      Sil
    2. Nede güzel oldu,buluşmalar böylelikle amacınada ulaşıyor.Yeni yazar arkadaşlar tanımak kaynaşmak birlikte zaman geçirmek çok keyifli..İyiki geldin canım..Tekrarında nasipse yine bir araya gelebilmek dileğimle.

      Sil
  5. Ne hoş bir etkinlikti. Fotoğrafları gördükçe mutlu oluyorum :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥