Clc Crıstalıty göz kremi deneyimim

Clc Crıstalıty
Yaş ilerledikçe cilt üzerindeki en büyük belirtisi,elastikiyetini kaybetmiş görüntüdür.Yer çekimine karşı koyamayan cilt üzerinde,kırışıklıklıklarla birlikte canlılığını kaybetmiş bir görüntü oluşur.
Karşıdan bakıldığında ilk göze çarpan ise ifadeyi en iyi yansıtan gözler değilmidir.
Göz ,etrafını saran ince hassas deri tabakasının etrafında görülen en belirgin sorunlar ise ,göz altı morlukları,tabaka haline gelmiş göz altı şişlikleri vede göz çevresi kırışıklıkları.
Of yazarken bile yıllardır hiç hoşnut olmadığım o göz altı morluklarımı anımsamak bile kendimi kötü hissettiriyor.
Göz çevresinde oluşan bu istenmiyen değişimlerin elbette herkese göre farklı nedenleri vardır.
Bundan 7-8 sene öncesine kadar bende hiç göz altı morluklarımdan şikayetçi değildim.Çünkü beni bukadar rahatsız edici boyutlarda değillerdi.Sonrasında gelişen hipo troit hastalığımla birlikte bana takıntı yapacak boyuta kadar ilerlemesinin ise bir türlü önüne geçemedim.
Bu duruma bir de yılların ilerlemesiyle yaşa bağlı cilt elastikiyetinin azalmasıda eklenince ,buyrun size katmerli bir sorun.:(( 
Evet yaş almak güzel ama, olumsuz sonuçları olan bu tip değişimleri kabullenmek inanın gün geçtikçe dahada zorlaşıyor.
Benim gibi olanlar da eminim sürekli bir çare arayışı içersinde sürekli bir kısır döngü halinde farklı farklı ürünler deneyip duruyoruz.
İtiraf ediyorum bu deneyimlerim sonucunda göz altlarımda citti anlamda sorunlarda yaşadım.
Morlukları gidereyim derken oluşan mini mini yağ bezelerini her seferinde güzellik merkezlerinde temizletmek ise başka bir üzücü yönü oldu.
Geçtiğimiz aylarda Clc Crıstalıty ürününü sosyal medya üzerinden görüp farkedince heyecanla denemek istedim.
Clc Crıstalıty
İlk tester ürününü deneyip hatta bu deneyimimi bir video çekerek sizlerle de youtube kanalımdaki buradaki videomda paylaşmıştım.

Clc Crıstalıty göz altlarına vede göz cevresine uygulandıktan sonra 90 saniye içersinde,göz altı morlukları,göz altı torbaları vede göz çevresi kırışıklıklarını giderdiği vaadinde bulunuyordu.
Etkisinin 6-7 saat sürdüğü (cilt tipine göre süre değişebiliyor sanırım) bu mucizevi durum beni çok heyecanlandırmıştı.
Başarılı sonucu bizzat deneyimleyin ce tam boy ürünle şuan kullanıma devam ediyorum.
Tabi bu aşamadan sonra akla ilk gelen soru, tek kullanımda gösterdiği bu etki uzun vadede bu sorunların giderilmesi yönünde de acaba gösterebiliyormu? Firmanın önerisine göre 14 gün her gün düzenli kullanım sonrasında kalıcı etkilerde görülmeye başladığı yönünde.Bir nevi hasarlı bölgeyi tedavi edici özelliği olduğunu bilmek gerçekten bu konuda ben gibi sıkıntısı olanlar için bir çözüme ulaşma umududa taşıyor.
İçeriği ve uygulama yöntemiyle ilgili tüm detayları buradaki web sayfalarında net açık bir şekilde belirtmişler.En sağlıklı bilgi için sayfalarından okumanızı öneririm.

Clc Crıstalıty

90 saniye içersinde ön gördükleri tüm etkileri ben bizzat kendi cildim üzerinde başarılı sonuç aldım.
Bunu zaten aşağıya ekleyeceğim videomda da net bi şekilde gözlemleyebilirsiniz.
Ayrıca öncesinde ve sonrasında çektiğim bu fotoğrafta sizlere fikir verecektir.

Clc Crıstalıty


Kalıcı etkilerini görebilmek için ise hala kullanım sürecim devam etmekte.Sonuçlar konusunda düşüncelerimi de mutlaka ilerleyen zaman içersinde bloggumdan sizlerle de paylaşacağım.






Yorumlar

  1. Bloğunuz gerçekten çok çok güzelmiş :) Bu arada ben Yalçın Koçerin kızıyım^^ Bende kendi kendime bloğumda küçük şeyler paylaşıyorum.Babamda sizden bahsetti :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin prenses :) Ne mutlu ki buradanda olsa tanışma fırsatımız oldu.Bu vesile için babacığına teşekkür etmem lazım:)
      Blogun hayırlı olsun,hemen ziyarete geldim bile.Yardımcı olabileceğim her hangi bir konu olur sa ,her zaman hazırım.
      Sevgilerimle <3

      Sil
  2. elinize sağlık, ben de yakında çekmeceden çıkarıp deneyimlemeye başlayacağım bu ürünü :) sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥