Le Petit Marseillais yoğun nem içeren vücut bakım ürünleri deneyimim

Le Petit Marseillais


Le Petit Marseillais ürünlerininTürkiye de satışı yeni olsa da ben İsviçre de yaşaya kardeşimin sayesinde duş jelleriyle çok uzun zamandır aşk yaşıyordum.Her sene izne geldiklerinde siparişlerimden biri o meşhur İsviçre çikolatası ve Le petit marseillais du jelleri ve kremleri olurdu.Kardeşim sağolsun bir sene yetecek stok la gelirdi evimize.Tabi hala henüz Türkiye de satılan ürünleri arasına göremediğim yedek vakumlu ürünleriyle.
Zaten hiç yabancısı olmadığım firma tarafından katıldığım bir etkinlikte hediye gönderilen çok kuru ciltler için olan Le Petit Marseillais yoğun nem içeren vücut bakım ürünleri deneyimimi sizlere aktaracağım.
Le Petit Marseillais besleyici vücut sütü




Bütün  yaz deniz güneş havuz derken hem bronzlaşıp hemde ısının etkisiyle kurumuş cildim için gönül rahatlığıyla kullanıp son damlasına kadar tükettiğim besleyici vücut sütü, ince hafif yapısıyla sıcaklarda yağlılık  ve ağırlık hissi vermeden nemlendiren çok başarılı bir losyon.Benim cildim tarafından emilimini de çok beğendim.Yaz ayı boyunca gün içinde bir kez sürmem yeterli geldi,fakat kış aylarında dahada kuruyan cildim için bana göre yeterli geleceğini düşünmüyorum.Bir çok ürünün mevsimlere göre kullanımı,yeterliliği değişebiliyor.Ayrıca belirtmemgereken en önemli özelliklerinden biriside mis gibi kokusu.Gün boyu teninizde kalan bu koku nemlendirici etkisininde süreklilini ispatlar gibi.

Le Petit Marseillais


Benim gibi çok kuru cilt yapısına sahipseniz,soğuk kış günleri için  besleyici bakım kremini mutlaka tavsiye ederim.Daha yoğun kıvamda olan bu ürün eminimi biraz daha zor olsada nemlendirici özelliği çok daha kuvvetli.Pul pul olan bir cildiniz varsa ipek gibi yumuşacık olacağını söyleyebilirim.
Duştan hemen sonra tüm vücudunuza uygulamanız etkiyi dahada arttıracaktır.Yine diğer ürün gibi bunun kokusu da benim için harika.


Yorumlar

  1. uzun zamandır almayı düşündüğüm ertelediğim birüründü ilk alışverişde alınacaklar listesinde :))) güzel günlerde kullan tatlım sende :D

    YanıtlaSil
  2. Kuru ciltli olarak tam benlikmiş :))

    YanıtlaSil
  3. Benim de cildim çok kuru :( Mutlaka bakacağım.Teşekkürler. <3

    YanıtlaSil
  4. yoğun kreminden aldım yüzüme sürebilirmiyim

    YanıtlaSil
  5. bu yoğun kremi yüzüme sürmemde bir sakınca varmı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥