Newmacy Cosmetics Matte Fondeten

Newmacy Cosmetics Matte Fondeten


Kozmetik dünyasına yeni katılan bir marka olan Newmacy Cosmetics  yerli bir firma.Uygun fiyatlı renkli kozmetik ürünleri yavaş yavaş kozmetik severlerin ilgisini çekmeye başladı bile.
Daha önce 78 li paletini almış epey bir süredir de beğenerek kullanıyordum.Geçenlerde firma tarafından genişleyen ürün yelpazelerinden seçimleri olan bir çok ürünüde denemem için bana gönderdiler.Zamanla kullandıkça ürünlerin hepsiyle ilgili kullanım yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.
Bana gelen ürünler içerisinde bulunan Matte Likit Fondeten den sizlere bahsetmek istiyorum.
Yaz aylarında bir çoğunuz gibi bende aslında çok özel bir davet olmadığı sürece ten makyajı fazla yapmayanlardanım.Havuz güneş bronzluk derken doğal hali daha hoşuma gidiyor.
Ürün elime ulaştıkdan sonra deneyim yazısı yazabilmek adına 3 kere gittiğim davetlerde makyajımda kullandım.
30 ml lik cam şişe içersin de pompalı bir ürün.
Tende duruşuna ve kapatıcılık özelliğine geçmeden önce iki önemli noktayı belirtmeden edemiyeceğim.
1. Cildinizin hem kusursuz görünmesini sağlarken hemde güneşin zararlı ışınlarından sizi koruması için SPF 15 güneş koruma faktörü bulunuyor.
2. Öyle güzel bir kokusu var ki,nasıl tarif edebileceğimi inanın çok düşündüm.Sanki mis gibi bebek pudrası kokar gibi ama ondan daha hoş gibi.Kokulara karşı hassasiyetiniz varsa yüzünüzden sürekli gelen bu koku sizin kendinizi daha hoş hissetmenizi sağlayacaktır.Ben makyajlarımda epey bir süre hafif esintiyle bu kokuyu aldım.

Newmacy Cosmetics Matte Fondeten


Likit bir föndeten ama öyle çok kalın bir yapıda olmadığı için cildimde rahatsız edici boyutta bir terleme yada cildimin nefessiz kalmış hissi yaşamadım.
Aslında marka yağsız bir föndeten olarak belirtmiş bu ürünü ama benim cildim çok kuru olmasına rağmen sanki nemlendirici sürmüşüm gibi cildimde yumuşaklık oluşturdu.
Çok sorunlu bir cildim olmadığı için kapatıcılığı benim için gayet yeterliydi.Zaten yaz yada kış aylarında yapılan makyajlarda, bir maske gibi yüzdeki benleri dahi tamamiyle kapatan ürünler bana fazlasıyla yapay geliyor.Doğal güzelliği de yok ettiğini düşünüyorum.
Ben ürünü akşam makyajlarımda kullandığım için malesef ışıkdan dolayı tam istediğim netlikde görseller elde edemeyince,sizler için kolumun iç kısmında denedim.
Aşağıdaki görsellerdende çok daha iyi anlayabileceğinizi düşünüyorum.
3 ayrı rengi bulunmakta.Bendeki rengi 103 numara.
Fiyatı hakkında bir bilgim malesef yok.
Markanın  ürünlerine göz atmak isterseniz web sayfalarına buradan  
İnstagram hesaplarınada buradan göz atabilirsiniz.




Yorumlar