Pastel Lip &Cheek Color Stick Ürün Deneyimim

Pastel Lip&Cheek Color Stick


Herkese Merhaba;
Yazın gelmesiyle krem allıklar epey revaçda.
Pastel'in yeni ürünlerinden biri olan stick şeklinde hem allık hemde ruj olarak kullanıma sunulan Pastel Lip &Cheek Color Stick deneyimimi sizlere aktaracağım.
Pastelin 3 farklı renk olarak çıkardığı 2 fonksiyonlu bu ürününün şeftali tonlarında olan 417 numarasını denedim.
Çantaya at çık boyutu kullanım açısından bence güzel düşünülmüş.
Islak bitişli, içerisinde ışıltılar olan sürümü oldukça kolay bir ürün.

Pastel Lip&Cheek Color Stick


Hem yanağımda hem dudağımda denedim.

Şu sıralar güneşin nimetlerinden faydalanma fırsatı bulduğumdan ,bronzlaşmış yüzümde çok hoş bir renk verdi.Kremsi yapıda olduğu için dağıtılmasıda oldukça kolay.Fırça yada süngere gerek kalmadan parmak uçlarınızla rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz.
Dudaklarımda durusu ise bana 80 lerin renk tonunu hatırlattı.417 numara bana göre epey açık bir renk olarak kaldığı için çok fazla beğendiğimi söyleyemeyeceğim.
Bronz renk olanı alıp onu da denemek istiyorum. 
6 gram lık bir ürün olduğu için epey bereketli ürünün şuanki satış fiyatı 15.89 TL (KDV Dahil)






Yorumlar

  1. Ne güzel bir renkmis aradığım allik sanırım 😂guzel gunlerde kullan canim

    YanıtlaSil
  2. Renk çok güzelmiş ve dış görünüşü de çok tatlı :))

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥