Bir Mucizedir Kadın Olmak-Dünya Kadınlar Günü Blogger Etkinliği


Bu yıl dünya kadınlar gününü bir birinden güzel organizasyonlarla ve etkinliklerle kutladık.Sevgili Yasemin cim de  bu anlamlı güne özel hazırlandığı etkinliğine ''Bir Mucizedir Kadın Olmak'' ismini vermişti.Sosyal mesajlara girmeyeceğim bu yazımda ama şu bir gerçekki kadın olmak yaşamın neresinde olursanız olun hem özeldir hemde güçtür.
Biz güzellik kısmıyla devam edelim bu paylaşımımda.
Güzel etkinliğimiz daha öncede ağırlandığımız Taksim de bulunan Konak Otel de gerçekleşti.
İstanbul un iş ve eğlence merkezinin göbeğinde bulunan butik otel hem konforu hemde 4 yıldızlı tüm imkanları bünyesinde barındırıyor.
1. Butik hizmet + Konforlu odalar
2. Oda ve salonlarda ücretsiz wf internet
3. Açık büfe kahvaltı
4. Konum avantajı
     a) Şehrin kalbi Taksim Meydanına yürüyerek 5 dakika
     b) Kongre merkezlerine yürüyerek 5 dakika
     c) Alışveriş ve kafeler merkezi İstiklal caddesine yürüyerek 10 dakika
     d) Lüks butikler merkezi Nişantaşı – Abdi İpekçi caddesine yürüyerek 10 dakika
     e) Bütün şehre ulaşım sağlayan Metro istasyonuna yürüyerek 5 dakika
5. Ücretsiz Çay, Kahve, Kurabiye ikramı (Loby’de 16-18), Odalarda Çay Kahve ikram tepsisi
Toplantı ve seminerler için salonları bulunan otelin hızlı titiz ve en önemlisi güler yüzlü personeliyle sizi memnun edecektir.
Etkinlik salonunda masalarımız işte böylesi lezzetlerle donatılmıştı.
Etkinliğin sponsorlarından olan Muratbey Peynirleri ürün çeşitlerinden hazırlanmış servislerle hem masalarımızda hemde sunum masasında sergilenmişti.Ahh peynire dayanamayan vede çok seven ben o gün bol bol yediğimi itiraf etmeliyim.Çok leziz olunca böylede dayanılmaz oluyor işte:)

Her davetli bloggerlara hediyeleri olduğu gibi çekilişle 4 kişiyede büyük paket ürünlerinden hediye verdiler.Şanslılardan biride ben oldum:)Tabi en çokda bu duruma bir peynir canavarı olan oğlum sevindi.Teşekkürler Muratbey Peynirleri.

Sevgili Yasemin ciğimin açılış konuşmasının ardından Sponsor firmalardan olan Zulu Atıştırmalık Kuru et yetkilisi Orkun bey ürünleriyle ilgili tanıtım yaptı.


Doğal proteğin olan kuru et günün her anında atıştırmalık olarak üretilmiş.Diyete karar verdiğim süreçde karşılaşınca oldukça ilgimi çekti.Bir paketi 1 öğünü karşılayabilecek besin değerinde ve üstelik kokusuz ve çok leziz.Ben acıbiberli olanını kendime seçtim ve diyete girdiğim 2. gün dışarda işlerim varken öğün yerine tükettim.Sanırım bu paketlerden daha çokca alacağım gibi:)

Etkinliğe bizzat gelen sponsor firmalar bukadar olunca bizlere bol sohbetli neşeli dakikalar bolca kaldı.Şehir dışından gelen blogger arkadaşlarımızda vardı,hem hasret giderdik hemde çok eğlendik.Bol bol da poz verdik:)



Sponsor lardan gelen bir çok hediyeye gelmişti sıra.Her ürünle hemen hemen fotoğraflar çekildik.
İste sevgili Yasemin ciğimin etkinliğine hediyeleriyle destek veren diğer sponsorlarımız.

Sholl Türkiye nin son günlerde çokca revaçda olan benimde çok sevdiğim son çıkan scholl velvet smooth
ayak törpüsü çok güzel bir kutu içinde gelmişti.Çok severek kullanmaya devam edeceğim.Teşekkürler.

Uneller in tadına doyulmaz iki lezzeti Elmalı Fıstıklı Special ve Tahinli Fıstıklı kurabiyeleri
her birimize hediye olarak gelmişti.
Bayılıyorum bu lezzete,denemediyseniz mutlaka tadın derim.

Sek Dünyası yüzde yüz doğal sütlerinden şimdide yoğur mayalamalık özel üretim süt çıkarmış.2 tane güveç kapta bizlere denememiz için hediye göndermişler.Süt çabuk bozulabilen bir gıda olduğu için hemen yoğurdumu yaptım,çok da lezzetli oldu.

Sırada bağımlısı olduğum bir kutu dolusu Elvan Gıda nın bu yıl yeni çıkardığı harika Fondante çikolata var.Yazarken bile insan yutkunurmu ,yutkunuyorum bu bir gerçek.Diyetim başlamadan önce bolca yediğimide itiraf edeyim:)Ayrıca Caramelli Vaffle ve Çikolatalı Kuruvasan hediyelerindendi. 


Köfte harcından mangal sosu karışımlarına çeşit çeşit çorbalar Knorr dan evlerimize geldi.Acil yemek ihtiyacımda ben hep severek kullananlardanım.

Knorr
Narlı lokumlarına türk kahvesine bayıldığım Tuğba Kuruyemiş den güzel karma bir paket hediyeydi hepimize.

Tuğba Kuruyemiş
Cecile Shop 2 güzel oje ve güzel bir ruj göndermişlerdi.Ruju etkinlikte hemen dayanamayıp denedim.Ahh kozmetik bağımlılığı hat safada:)

Cecile Shop
Omo ve Domestos evimdede yıllardır kullandığım iki ürün.Yedeklenmiş oldu.Teşekkür ederim.



Ağzımızın tadı lezzetine doyamadığımız Tatlimo her birimiz için bu lezzet toplarından hediye gelmişti.Yine yeniden afiyetle tüketildi:)



Libros Yayınları Şişman Kızın İtirafları isimli bir kitap hediye göndermişler.Şuan buyük bir keyifle okuyorum.
Ekoz Kozmetik mis gibi oda kokularından Vanilyalı sprey göndermişler.Daha öncede farklı kokularından kullanmıştım.Bu da çok hoşuma gitti.


İlk kez deneyeceğim ürünler Seba Kimya dan geldi.Tamda bahara giriş yaptığımız şu günlerde bahar temizliği için en çok ihtiyacımız olan ürünler bir arada.Yer temizlik ürünlerini ve yağ sökücüyü hemen denedim.Son derece başarılı buldum.Hepsini deneyince düşüncelerimi sizlerlede paylaşıyor olacağım.

Pakmaya dan yeni lezzetler çok güzel bir kutuda geldi.Tabiki tatlı söz konusu olunca bir çoğuda afiyetle tüketildi:)



Le Petit Marseillais güzel bir bakım seti göndermiş.Bu markayı daha Türkiye de satışı yokken İsviçre de yaşayan kardeşim aracılığıyla getirttirirdim.Hatta yedek poşetli ambalajlarından bir tane daha duruyor.Bunlarıda çok severek kullanacağım.

Le Petit Marseillais

Severek kullandığım Dermokil ürünlerinde güzel bir karma hediyelerimiz arasındaydı.

Bioder çeşitli ürünlerini uzun zamandır severek kullandığım bir marka.Çocuklar için gönderdikleri şampuan yiğenim için ayrıldı:)
Yüz temizleme ve ilk kez deneyimleyeceğim yüz bölgesi için tüy azaltıcı ürününü kullanmaya başladım bile.

Bebak güneş kremini zaten 2 yıldır severek kullanıyordum.Yaz kış çantamdan ayırmam ve mutlaka her makyajımın altına sürerim.

Cosmed Akne konrolü kremi ve hep severek kullandığım nem maskesinden hediye göndermişler.

Yağmurlu günlerde koruyucumuz güzel şemsiyelerimiz ise Ak Brella dan.Bu tarz geniş çaplı şemsiyeleri çok seviyorum.

Eeose nin  yaklaşık 2 yıl önce kirpik serumunu kullanmış memnun kalmıştım.Hediyeleri ise saç bakım şampuanı ve yine ilkkez deneyeceğim ipek kozası yuz temizleme aparatları.

Ufresh organik kurutulmuş bir kaket incir göndermişler.Diyet periodumda ara öğün olarak tüketmeye başladım bile.

Mediwell hem görüntüsü hemde içeriğini çok sevdiğim çeşitli aromalara sahip mini dudak kremlerinden ve seyehatler için manikür seti göndermiş.

Balparmak kullanımıyla pratik tek sıkımlık Apitera Zen bal karışımından göndermiş.Bu günlerde hasta olan eşim ve oğlumun zencefilli çaylarına ilave ederek kullanmaya başladık bile.

Fonex Kozmetik yine ilkkez deneyimleyeceğim Onarıcı saç maskesi hediye etmiş.
Lav ın bu çay setlerine bayılıyorum,keyifle kullanmaya başladım bile:)

Banvit den hepimize online alışverişlerimizde kullanabileceğimiz 15 TL lik indirim çeki gelmiş.

Etkinliğin tüm sponsor firmalarına ve bu güzel etkinliği düzenleyen Yasemin ciğime çok teşekkür ederiz.
Etkinliğe ait tüm sosyal medya paylaşımlarımıza #birmucizedirkadinolmak etikettinden ulaşabilirsiniz.















Yorumlar

  1. Biz bize ne güzel bir gün oldu,sponsorlarımıza sa sonsuz teşekkürler.Yasemin'in de emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bizleri bir araya getiren herşey çok mutlu ediyor.Yasemin ciğime tekrar teşekkürler <3

      Sil
  2. Etkinliğin ismine bayıldım canım,sizin gibi güzel ve zarif...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim, zarif ve güzel deninince bu sıfat sensiz olmaz bilmelisin:) <3

      Sil
  3. Harika bir etkinlik hediyelerini güzel günlerde kullan ♥ Scholl en güzel hediye olmuş bence :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok sevindim bende,teşekkürler canım
      Sevgiler

      Sil
  4. etkinlik süper olmuş canım
    başka bir etkinlikte görüşmek ümidiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullanın hepsini

    YanıtlaSil
  6. harika bir gün olmuş canım:) hediyelerde harika güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  7. canım iyiki geldin ayağına sağlık :) öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler ♥