Mia Organic Cosmetics Ürün Deneyimim

Mia Organic Cosmetics


Organik cilt bakım ürünleri denince son günlerde adını sıklıkla duyduğumuz miaorganic cosmetics ürünleri akla geliyor.
Doğaya insana ve diğer canlılara duydukları saygı ile organik tarım yöntemiyle elde edilen bitkilerden üretilen ve en önemli noktalardan biri de asla hayvanlar üzerinde test etmeden ,COSMOS standardına göre belgelendirerek   ETKO belgesiyle piyasaya sunulan bir kozmetik firması.
İçeriğinde ağırlıklı olarak bulunan Argan yağı,zengin antioksidan kaynağının yanı sıra yüksek oranda E vitamini içermesi nedeniylede cildi nemlendirme,cilt kuruluğunu giderip cildin esnekliğinin arttırılmasıyla cilt yaşlanmasına neden olan serbest radikallerle savaşması yönünden olumlu etkilere sahip.
Dermatest onaylı olan miaorganic ürünleri cilt,vücut ve saç bakım ürünlerinden oluşuyor.
Bana denemem için gönderilen ürünleri tester boyutlarındaydı.Tester boyutları bir kaç kullanımlık oldukları için tabiki ürünler hakkında sadece kullandığım miktarlarda cildimdeki ön izlenimlerimi sizlerle paylaşabileceğim.Bir ürün için tam yorum yapabilmek etkileri hakkında fikir sahibi olabilmek için uzun sureli kullanım şart tabiki.
Kullandığım ürünler için ön izlenimlerime geçmeden önce cilt yapımı belirtmekde fayda görüyorum.
Benim tüm vücudumun saçdan ayağa kadar cilt yapısı oldukça kuru.
Sürekli neme ihtiyaç duyan bir cildim olduğu için miaorganic ürünlerini içeriğinde bulunan argan yağı yoğunluğundan dolayı büyük hevesle kullandım.
Gelelim kullandığım ürünler hakkında ilk izlenimlerime.
Yaklaşık 4-5 günlük kullanım la ilk denediğim ürünler gece, gündüz,yüz bakım kremi ve göz çevresi bakım kremiydi.

Gece gündüz ve göz bakım kremi

Gündüz ve gece kremleri orta derecede nemlendirme özelliklerine sahip,tabi bu gözlemlerim benim çok kuru olan cildim üzerindeki etkileri.Yağlı ciltlerde ve karma ciltlerde mutlaka farklı etkileri olacaktır bunu lütfen göz önünde bulundurun.Organik içerikli ürünler olduğu için haliyle kokuları biraz farklı ama aşırı rahatsızlık verici bir kokuları yok.Cildim tarafından hemen emilim sağlayan kremler hiç bir şekilde cildimde yağlılık hissi yaratmadı.
Göz kremi yine çok kuru olan göz altı derim için uygun olduğunu söyleyebilirim.Sürdükten sonra biraz gözkapağı ve göz altına yedirmeniz gerekiyor.Cilt de emilimi diğer kremlerine oranla biraz daha zaman alsada kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor.Gece ,gündüz ve göz altı kremlerinin nemlendiriciliği konusunda memnun kaldığımı belirtmek isterim.

Temizleyici ve tonik


Mia Organical Temizleyici  ve  Gül Suyu ile Güçlendirilmiş Tonik

Islatılmış cilt üzerine köpürtülerek masaj yaparak uygulanan temizleyicinin cildimdeki arındırmasını sevdim.Bol suyla cildi duruladıktan sonra tonik ile temizleme işlemini sonlandırabiliyorsunuz.

Cildin nemini gün boyunca koruyan gül suyuyla formüle edilmiş tonik bir pamuk yardımıyla temizlenmiş cilt üzerinde gezdirilerek uygulanıyor.Uygulama sonrası cildime verdiği ferahlık çok hoşuma gitti.

Vücut Losyonu


Mia Organical Vücut Losyonu 

Mia Organical Vücut Losyonu,Argan Yağı ile cildin nem dengesini koruyarak düzenli kullanımda antioksidan etkisi ile cildi sıkılaştırmayı vaadediyor.Gül Suyu ile desteklenen aromaterapi ve arındırma etkisi ile cildi yağlılık hissi vermeden ve gözenekleri tıkamadan beslerken, içeriğinde bulunan Zeytin Yağı ile birlikte cilt lekelerinin giderilmesine yardımcı oluyormuş.Ben bu etkileri görebilmek için uzun süreli kullanımın gerekliliğine inanıyorum.Bendeki ürün tester olduğu için sadece bacaklarıma bir defalık kullanım miktarı olduğu için tamamen losyonun cilt emilimi ve yoğunluğundan bahsedebileceğim.Sürümü rahat olan losyon, cildim tarafından kolaylıkla emildi.Yağlılık hissi bırakmayan losyon kullanım sonrasındaki nemlendirme özelliği bana göre yeterli düzeydeydi.Dediğim gibi tam boy ürün ve düzenli kullanım sonucu belirttikleri etkileri vereceğini düşünüyorum.



Argan Yağı

Mia Organical Saç&Vücut Bakım Serumu  ve Mia Organical Saf Argan Yağı 

Mia Organical in en sevdiğim ürünleri olan saç ve vücüt bakım serumu ve saf argan yağı oldu.
Özellikle benim gibi çok kuru bir cilde sahipseniz yoğun nemlendirme, cildi onarma da etkili argan yağı içeren bu ürünleri kullanmanızı mutlaka tavsiye ederim.
Vücudunuzun her bölgesine kullanabileceğiniz bu ürün saç ,tırnak bakımından cilt bakımına kadar her bölgede gerçekten etkili.Ben her iki ürünüde son zamanlarda fazlasıyla rahatsız olduğum saç diplerimdeki kuruluk  için kullanıyorum.Küçücük şişelerine rağmen bereketli diyebilirim.Haftada 2 kez avucumun içersine damlattığım yağı saç diplerime masaj yaparak uyguluyorum.En son saç uçlarıma kadarak yedirerek sürme işlemini tamamladıktan sonra ısıttığım havluyla sarıp gündüz kullanıyorsam 45 dak. gece yatmadan önce sürdüysem sabaha kadar saçlarımda bekletiyorum.Saç diplerimdeki kurulukdan dolayı pullanma olan bölgeler 2. kullanmadan sonra azaldığını gözlemlemek çok hoşuma gitti.Kesinlikle saçlarım için satın alacağım ürün oldu.
Hamilelikte oluşabilecek çatlaklara aşırı pullanmaya meğilli  cilde, dirsek ve topuklara kısacası cildin her bölgesine kullanılabilecek bir ürün.Tabi yeniden belirtmem gerekirse çok kuru olan cildim üzerindeki etkileri sonucu bu yorumu sizlere yapıyorum.Diğer cilt tiplerindeki etkileri konusunda bir fikrim bulunmamakta.

Şampuan ve Saç Kremi

Mia Organical Şampuan ve Saç Kremi

Bu her iki ürünüde saçlarım epey uzun olduğu için sadece iki kez kullanabildim.Argan yağıyla yaptığım bakımların sonrasında denedim.Şampuanın köpürme ve temizleme etkisi benim için yeterli geldi.Saç kremini ilk kez kullandığımda saçlarım boyalı ve işlem gören bir saç tipi olduğundan mı yoksa tamamen ürünün organik içerikli olmasından mı tam olarak emin olmamakla birlikte saçlarımda yapışma hissi yaşadım.Banyo sonrası saçlarımda tarama güçlüğünden dolayı zorlanınca malesef farklı bir markanın saç açıcı spreylerinden kullanmak zorunda kaldım.İlk kullandığımda yaşadığım bu sorun acaba tekrar olurmu diye ikinci kullanım dada aynı sorunla karşılaşmak beni gerçekten üzdü.
Bu ürünü kullanan arkadaşlarım varsa onların kullanım sonuçlarınıda merak ediyorum.Belki naturel boyasız saçlarda sonuç farklı olabilir.

El bakım kremi


Mia Organical El Bakım Kremi 

Yaklaşık 5-6 kere ellerime uyguladığım el kremi kokusu dışında nemlendirme bakımından oldukça memnun kaldığım ürünlerden oldu.Yumuşatma ve nemlendirme özelliği bana göre çok güzel.Sürekli ellerimizi kullandığımızı düşünürsek krem uygulama sonrası yağlılık hissi kalmıyor.Hemen emilimi sağlanıyor.Ama dediğim gibi sürekli yüzüme giden ellerimdeki koku azalsada kaybolmuyor.Cilt bakımı için organik ve güvenilir bir bakım yapmanın güvencesinde bu kokusundaki bu farklılıkda çok önemli gelmiyor haliyle.

Ayak bakım kremi


Mia Organical Ayak Bakım Kremi 

Yumuşatma nemlendirmesiyle memnun kaldığım ürünlerden biride Ayak bakım kremi oldu.
4 kez kullandığım bu kremi yatmadan önce temiz ayaklarıma parmak uçlarımdan topuklarıma kadar tümüne uygulayıp masaj yaptım.İlk anda hissettiğim müthiş ferahlama hissiydi.Yatmadan önce sürmemin nedeni kremleme sonrasında yatak çoraplarımı giyip sabaha kadar nemlendirme etkisini tam olarak almaktı.Sabah kalktığımda ayaklarımdaki yumuşacık his gerçekten çok hoşuma gitti.Yaz kış topuklardaki sertliklere ve ayak bakımı için kullanılabilecek bir ürün.Mutlaka tavsiye ederim.
Benim Mia Organic Cosmetics tester ürünlerinden oluşan deneyimlerim bunlardan ibaret.Uzun süreli kullanımda etkilerinin dahada iyi anlaşılacağı bu ürünler için firmaya çok teşekkür ederim.
Ürünleri kullanan arkadaşlarım varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler


Yorumlar